יום שני, 5 באפריל 2010

בלוג הלמידה שלי ....על שום מה ולמה???

פסח.....חג של התחדשות!!!


אז הנה ,"התחדשתי" לי בבלוג... מי היה מאמין אני ?בלוג? לא ממש הולך ביחד.

אבל הנה,פתחתי בלוג וזה אפילו לא היה מסובך כל כך(עד עכשיו).

יושבת לי וחושבת לאיזה צורך,לאיזו מטרה...


במשפחה צחקו עלי אמרו לי:"את "??? "בלוג"??"למה זה נחוץ"??? היה אפילו מי שהגדיל ואמר לי:"בלוג זה לזקנים"!

ומה אגיד ?שבאמת איני יודעת עדיין את התשובות....שבראשי עדיין מתרוצצות שאלות ומחשבות רבות:האם אצליח לכתוב באופן קבוע?האם כתיבתי תהיה מעניינת?ואם כן,את מי זה מעניין?

אני מניחה שבמסגרת הלימודים ,בהם נתבקשתי לפתוח בלוג זה, אקבל תשובות חלקיות או מלאות לכל סימני השאלה...

ולסיום,בלוג  זה ילווה אותי (ואת הקוראים)בתהליך הלמידה ונראה לי שאין ברירה אבל זה כנראה יהיה "חברי" החדש (חוץ מ...הילדים,בית,פיסבוק,מיילים,סקייפי,אתר המכללה,פורומים למינהם......).

אז,להתראות בפוסט הבא...
  דנית

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה