יום ראשון, 18 באפריל 2010

דלישוס - לא טעים אבל יעיל!!!

במסגרת השיעורים האחרונים ,נחשפתי לעוד המון דברים חדשים ....ממש הצפה של ידע,חשבונות,סיסמאות....

עד עכשיו שמרתי (כמו כולם כנראה),את האתרים המועדיפים עלי,במועדפים-פשוט נכון?
במסגרת השיעור,נחשפתי לדלישוס....
אז שוב... פתחתי חשבון,הכנסתי סיסמא והופ...עולם חדש נפתח בפני.

אז מהו דלישוס?
אתר Delicious הוא אחת מהרשתות החברתיות המובילות בעולם.
בשונה מרשתות חברתיות אחרות, המספקות שיתוף קבצים, תמונות, סרטונים וכדומה, רשת Delicious היא פלטפורמה לשיתוף אתרי מועדפים (סימניות).
דרך האתר ניתן לשתף אתרי מועדפים עם משתמשים ספציפיים או עם כל גולשי הרשת. לרשימת המועדפים ניתן להוסיף מידע ותגיות כך שאחרים יוכלו למצוא אותם בקלות.

 דלישוס מאפשר לגלות בקלות אתרים חדשים ומעניינים ברשת.

את רשימת המועדפים באתר ניתן לייצא לדפדפן האינטרנט או לרשתות חברתיות אחרות, כמו פייסבוק.

כדי להעריך את איכותן של רשימות המועדפים ניתן להיעזר במספר החברים הרשומים לכל אחת. ככל שהמספר הזה גבוה יותר כך הסיכוי של הרשימה להיות איכותית גדל. (מתוך:http://www.pcon.co.il/v5/ChosenSitesItem.asp?id0=1630)

אז מסתבר שבכל שבוע,בימי רביעי,נפתח בפני עולם קטן חדש.....ולאט לאט תושלם התמונה עד אהיה ממש ממוחשבת!!!! מי היה מאמין???

אז זהו להשבוע .....
ובשבוע הבא....הכרות עם עולמות נוספים.
חג עצמאות שמח לכולם
ולהתראות בפוסט הבא
דנית

תגובה 1:

  1. היי דנית, מסכימה עם עניין החשבונות והסיסמאות, מה עושים עם זה? לעניין הדלישוס, מאוד קשה לי לצאת מהמועדיפים. התרגלתי לרעיון שאין לי את המועדפים שלי בכל מחשב...כך שאני לא מרגישה את הצורך בדלישוס כרגע, יתכן שבעוד מס' חודשים זה כן אני אזדקק לכל בשל אילוצים טכנולוגים.

    השבמחק