יום חמישי, 15 ביולי 2010

וויקי ואני רומן בהמשכים....

אז כנראה שוויקי אינו נותן לי מנוח.במהלך חיפושים ביוטיוב אחר חומר בנושא אחר נתקלתי בסרטו חביב. הסרטון לוקח את כל יתרונותיה של סביבת הוויקי ומציג אותן באופן חביב ידידותי ומעט הומוריסטי. הסרטון מייחס לסביבת הוויקי גם תכונות של "קבוצה חברתית" או קבוצת בעלת תחום עניין משותף ולוקח את הסביבה לכיוונים בהם פחות  התייחסתי בפוסטים שלי. אחרי הסרטון לרגע החסרונות נעלמו לי כי הכל נראה פשוט,חביב וקל. מי שערך את הסירטון דאג להציג אותו באורח קליל אבל........מי שהתנסה בו "(כמוני!!!!) מודע גם לחסרונות לכן חשוב היה לי להציג את כל הנתונים והעובדות .....
לשיפוטכם!!!




2 תגובות:

  1. דנית,
    כמוך, נושא זה מעסיק אותי, לאו דווקא בבלוג...
    בפגישה עם מנהלת בית הספר בו אני עובדת, לקראת שנת הלימודים הבאה, העליתי בין השאר את הרעיון לשימוש בויקי לפיתוח תהליכי כתיבה. אני מהרהרת ברעיון, עליו כתבה גם אילנה בבלוג שלה, אולי אפשר להיעזר בויקי בתהליכי הכתיבה- בשלבי הטיוט השונים של הטקסט ולהסתייע גם בלומדים עמיתים?!
    הטקסט גם פתוח לביקורת והארות של המורה- דבר המקל על תהליכי הכתיבה וקידומם.
    דורית

    השבמחק
  2. הי דורית
    תודה על תגובתך
    כפי שכתבתי בפוסטים אני עדיין מהרהרת ביכולת ההפעלה של הסביבה בבית ספר. אני חושבת שזו סביבה שי לבדוק את יעילותה גם בהקשר לגיל של הלומדים ,וביכולת שלהם להבין את עניין השיתופיות על יתרונותיו וחסרונותיו.

    השבמחק